Winst voor Atlantis A121:29 19-01-2020
Afgelopen zaterdag 18 januari mocht het door Mollers Waterwerken gesponsorde Atlantis A1 aantreden tegen Thor A1 uit Harmelen. De wedstrijd werd gestart met in de aanval: Ruben Gortenmulder, Tessa Verweij, Jennifer Veenboer en Lotte Gortenmulder. De verdediging bestond uit: Lars van der Sluijs, Olav Kuppens, Nina Baars en Zoë Trompert.

Atlantis begon sterk aan de wedstrijd en opende dan ook de score. De teams waren erg aan elkaar gewaagd, het ging dan ook een hele tijd gelijk op.

Uiteindelijk werd er gerust met een stand van 7-7. In de rust werd aangegeven dat er een sterke wedstrijd gespeeld werd, maar dat we nog wel de juiste kansen moesten uit spelen.

Na rust wist Thor gelijk een aantal keer te scoren, maar Atlantis liet zich niet kennen en vocht terug. Met nog 20 minuten op de klok werden Djeena Warrels en Rony Gerkes in het veld gebracht voor wat extra aanvallende kracht. Na nog een aantal mooie scores van Nina, Ruben en Lotte werd er afgefloten met een stand van 16-15 en mochten de punten in Mijdrecht blijven.

Volgende week zal Atlantis A1 het moeten opnemen tegen koploper Kios A1 in Nieuw-Vennep.