Atlantis 3 stunt in bloedstollende wedstrijd tegen koploper18:58 26-01-2020
Zaterdag 25 januari stond voor het door Rabobank gesponsorde Atlantis 3 de uitwedstrijd tegen VZOD uit Kudelstaart op het programma. Geen onbekende tegenstander voor Atlantis. Al jaren spelen Atlantis en VZOD tegen elkaar in de competities. VZOD 2 dat als ongeslagen koploper begon aan de wedstrijd, werd door Atlantis 3 verslagen na een bloedstollende wedstrijd. Eindstand: 14-17.

Voorafgaand aan de wedstrijd wist Altantis 3 het devies. Wat er ook gebeurt. Er moet een spannende wedstrijd neergezet worden vandaag. Met die instelling stapte het door Rabobank gesponsorde Atlantis 3 de wedstrijd in. VZOD 2, dat als ongeslagen koploper begon aan de wedstrijd had het vanaf minuut één moeilijk tegen Atlantis. De bezoekers namen brutaal een 1-4 voorsprong in het begin van de wedstrijd. De ploeg uit Kudelstaart wist deze achterstand knap om te buigen en de rest van de 1e helft ging de wedstrijd gelijk op. Dit resulteerde in een 10-9 ruststand.

In de rust werden er goede tips gegeven door coach Berry de Jong, hierdoor kon de ploeg uit Mijdrecht het voortreffelijke spel voorzetten. Na rust wist VZOD nog viermaal te scoren. Vanaf dat moment was het Atlantis 3 die de touwtjes in handen nam. Na veel strijd, actie en fysieke duels wist Atlantis de overwinning naar zich toe te trekken. Atlantis 3 kan terugkijken op een goede wedstrijd waarin mooie combinaties werden verzilverd met een doelpunt. Eindstand 14-17.