Atlantis 3 boekt grootste zege van het seizoen11:57 17-02-2020
Voor het door Rabobank gesponsorde Atlantis 3 stond afgelopen zaterdag de thuiswedstrijd tegen Sporting Badhoevedorp 2 op het programma. Dit zou op papier niet een moeilijke tegenstander moeten zijn. Met 0 punten staat Sporting Badhoevendorp namelijk onderaan en Atlantis 3 staat op een gedeelde 2e plek. Atlantis 3 had het de vorige keer erg zwaar gehad en wist toen met 1 punt verschil te winnen. Deze keer ging het Atlantis een stuk beter af en wist zij de grootste overwinning van het seizoen te boeken. De 2 punten bleven hierdoor gewoon in Mijdrecht met een eindstand van 21 tegen 9.

Tamara Gortenmulder, Joy Trompert, Timo Jongeling en Jelle van Wermeskerken begonnen in de aanval. Joy Trompert die normaal in het 2e speelt mocht nu invallen in het sterren team omdat Marijn Maarseveen vanaf heden in het 1e speelt aangezien Janneke van Ginkel geblesseerd is.

Chantal Poolman, Kim Stolk, Niels van Oudenallen en Koen van Wermeskerken mochten beginnen in de verdediging. Op de bank deze zaterdag zaten Tessa Verweij, Lotte Gortenmulder en Davey van Putten. Joyce Gortenmulder die nu weer aan het terugkomen is van een blessure was er deze zaterdag ook om haar toppers aan te moedigen. Atlantis 3 had deze week het genoegen om gecoacht te worden door beide coaches, Berry de Jong en Jeroen Korver.

Atlantis begon deze wedstrijd sterk en wist al snel met 4 doelpunten voor te komen. Vlak voor rust groeide dit gat uit naar 6 doelpunten. Atlantis 3 nam hier echter geen genoegen mee en wist in de tweede helft dit uit te breiden tot 8 punten. Vervolgens brachten de coaches alle wissels die een fantastisch invalbeurt neerzette en Atlantis hielpen om het gaat naar 12 punten te brengen. Wij willen alle mensen die wissel waren bedanken voor een geweldige overwinning!

Atlantis 3 heeft in het nieuwe kalender jaar nog geen wedstrijd verloren en wil dit graag over 3 weken (14-03) doorzetten tegen koploper Roda. Deze wedstrijd zal om 14:10 gespeeld worden in sporthal De Phoenix te Mijdrecht. Graag hopen wij u daar als publiek te zien.