Voorlopige teamindeling jeugd15:13 01-05-2020
Beste jeugdleden en ouders/verzorgers van de jeugdleden van Atlantis,

Ook tijdens deze periode waarin we allemaal te maken hebben met de situatie rondom het corona virus, heeft de Jeugd Technische Commissie van Atlantis gewerkt aan de voorbereidingen voor volgend seizoen. Het is altijd een grote puzzel om de teams zorgvuldig samen te stellen en wij zijn blij dat dit gelukt is. Hierbij informeren wij jullie graag over de voorlopige teamindelingen.

Wij starten komend seizoen met 11 jeugdteams en daarnaast starten we met 8 kangoeroes.

In bijgaand document vinden jullie de voorlopige samenstellingen van de teams.

Wij willen benadrukken dat het een voorlopige indeling is; er bestaat altijd de mogelijkheid dat er door onvoorziene opzeggingen of andere situaties er in de samenstelling van de teams wisselingen moeten plaatsvinden. Mocht dit zo zijn, dan kijken we hier opnieuw zorgvuldig naar.

Mochten er vragen zijn, dan kun je contact opnemen met de jeugd technische commissie via ons mailadres: jtc@kvatlantis.nl

Hartelijke groet,

De Jeugd Technische Commissie