Atlantis 2 verliest nipt van koploper19:28 27-09-2020
Voor het door van Walraven gesponsorde Atlantis 2 stond afgelopen zaterdag de uitwedstrijd tegen Bep 3 op het programma. Dit zou op papier een moeilijke tegenstander zijn. Met 4 punten staat Bep namelijk bovenaan en Atlantis 2 staat op een gedeelde 2e plek. De 2 punten moesten helaas achter gelaten worden in Purmerend met een eindstand van 17 tegen 15.

Saskia Veenboer en Lotte Gortenmulder, Lars Kuijlenburg en Rick Kuijlenburg begonnen in de aanval en in de verdediging begonnen Jennifer Veenboer, Lisa van Brenk, Jelmer Steen en Jelle van Wermeskerken. Joy Trompert, Tessa Verweij en Niels van Oudenallen begonnen vandaag op de bank. Atlantis 2 had deze week, zoals elke week, het genoegen om gecoacht te worden door Peter van der Wel.

Atlantis begon deze wedstrijd zeer sterk en wist al snel met 4 doelpunten voor te komen. De eerste 25 minuten van de wedstrijd waren uitstekend van de Mijdrechtenaren waardoor het 3 tegen 7 stond 5 minuten voor rust. Helaas werd Bep toen ook wakker en kwamen zij terug tot een 6 tegen 8 achterstand toen het rust signaal ging. De tweede helft was erg spannend en gingen beide teams erg gelijk op. Er werden goed doelpunten gemaakt van beide kanten en fanatiek gewisseld. Toen de slot minuten van de wedstrijd aanbraken bleek dat Bep net wat te sterk was voor Atlantis doordat zij minder fouten maakten en veel rebound overhielden. Na een zeer spannende wedstrijd was de eindstand dan ook 17 tegen 15 in het voordeel van Bep.

Atlantis 2 heeft aanstaande woensdag een inhaalwedstrijd tegen Rohda 4 om 20:30 en wij hopen dat u op deze doordeweekse avond ons zou aan willen moedigen.