Einde veldseizoen en start zaalseizoen / Oefenwedstrijden18:14 08-10-2020
Jeugd:

De laatste veldtrainingen voor de jeugd zijn in de week van 12 oktober.
In de week van 19 oktober (herfstvakantie) en 26 oktober zullen er voor alle jeugdteams geen trainingen meer zijn op het veld.
De zaaltrainingen zullen starten op maandag 2 november. Het trainingsschema zal via de mail en op de site gecommuniceerd worden.

Senioren:

De laatste veldtrainingen voor de senioren zijn in de week van 19 oktober.
In de week van 26 oktober zullen er voor alle seniorenteams geen trainingen meer zijn op het veld.

Oefenwedstrijden:

Voor alle jeugd- en seniorenteams zijn de oefenwedstrijden gepland op zaterdag 14 november.
Het volledige programma is inmiddels gepubliceerd op de Atlantis-site onder het kopje wedstrijdprogramma.

Start zaalcompetitie

De 1e wedstrijden in de zaalcompetitie zullen gespeeld worden op zaterdag 21 november.
Het programma zal t.z.t. gepubliceerd worden onder het kopje wedstrijdprogramma op de site