Atlantis E1 wint ook 2de zaalwedstrijd14:32 06-12-2021
De E1 van Atlantis, gesponsord door Orientrade BV, speelde zaterdag tegen EKVA E1 uit Almere. Dit team van Atlantis bestaat uit; Fay, Minke, Romée, Melle, Sven en Willem. Fay was er deze wedstrijd helaas niet bij. Timo & Jennifer zijn de enthousiaste trainers en coaches van deze groep. De 1ste wedstrijd in de zaalcompetitie werd vorige week gewonnen. Duidelijk is te merken dat het team op een hoger niveau speelt dan op het veld. Er moet hard worden gewerkt en vooral goed worden samengespeeld om de wedstrijden te winnen. Ook in deze 2de wedstrijd tegen EKVA was duidelijk dat de winst niet vanzelf zou komen. Door goed samenspelen, goed overgooien en een fanatieke instelling was de eindstand 11-6, ook deze punten bleven in Mijdrecht. De groei van dit team is ontzettend leuk om te zien. We zijn heel benieuwd hoe de volgende wedstrijden zullen verlopen.