Atlantis E1 wint overtuigend07:42 30-05-2022
Vandaag stond de returnwedstrijd gepland tegen OVV. Door afwezigheid van 2 teamleden kregen we versterking van Siem uit de E2. En stonden Olav en Lars het team bij om te coachen. Als verrassing kwam Jennifer die nog herstellende is, haar team aanmoedigen. Na 2 minuten spelen werd de eerste score gemaakt door Sven voor Atlantis. Hier antwoordde OVV bijna direct op met een tegen score. De eerste 2 kwartjes ging erg gelijk op. Elke keer als Atlantis scoorde reageerde OVV. Er werd aan beide zijden goed gespeeld. Na de rust liep Atlantis uit tot een score van 7-4 aan het eind van het derde kwart. In het laatste kwart werd er na vele kansen nog 1 keer gescoord waardoor de eindstand 8-4 werd. En stapte het team voldaan en trots het veld af.