Atlantis 5 kampioen!17:16 19-06-2022
Afgelopen week speelde Atlantis 5 (gesponsord door M.K. Gortenmulder transport BV) hun laatste wedstrijd van het seizoen. Winnen was van essentieel belang voor het kampioenschap.

De wedstrijd werd gespeeld tegen KZ Danaïden in Leiden. Vrij snel ontstond er een achterstand van 2 - 0, maar omdat Atlantis door bleef zetten gingen ze de rust in met een stand van 7 - 7.

Atlantis speelde een sterke tweede helft. Hierdoor eindigden de wedstrijd met een stand van 12 - 16 winst voor Atlantis 5! Wat betekend dat ze zijn geëindigd op een gedeelde eerste plaats.

Door het sterk gespeelde seizoen mogen Gerben Veenhof, Luuk Gortenmulder, Menno de Graaff, Miquel Jacob, Thimo Burggraaf, Trevor de Waal, Demi Klijn, Ilse van Kempen, Leonie Kruiswijk, Marinda van der Waay, Nina van Schaick en Sam van den Beitel zich nu kampioen noemen!

Met dank aan de coaching van Janneke van Ginkel, en alle invallers van afgelopen seizoen!