Overlijdensbericht19:14 30-10-2022
Deze week bereikte ons een heel verdrietig bericht over een heel bijzonder persoon die veel betekend heeft voor onze korfbalclub Atlantis.

Cor van der Meer is in de nacht van woensdag op donderdag 27 oktober overleden na een oneerlijke strijd.

Cor was Lid van Verdienste en ik wil jullie graag vertellen waarom Cor zo bijzonder was voor veel van onze leden.

Cor is altijd mee geweest op kamp. Ook vroeger toen het nog 2 weken was, 1 week voor de jongste jeugd en 1 week voor de oudere jeugd. Cor ging altijd beide weken mee als leiding. Hij was grondlegger van de inzameling van oud papier en heel betrokken bij de bouw van de kantine en de aanbouw.

Daarnaast op korfbal gebied deed hij ook alles. Gespeeld in het eerste, veel jeugd getraind, gecoacht en gefloten. En in de Technische Commissie gezeten. Ook naast de korfbal ontstond er een hechte vriendengroep die al 25 jaar jaarlijks met elkaar een weekend weg gaan. Ook zijn 3 broers, Hans, Frank en Arno zijn zeer actief of actief geweest bij Atlantis

We hebben uit respect voor Cor afgelopen zaterdag voorafgaand aan de wedstrijd van het eerste een minuut stilte gehouden. We hopen daarmee Anja en de familie en vrienden gesteund te hebben bij dit verlies en wensen hen heel veel sterkte.

Namens het bestuur

Kris Geusebroek