Thor net een maatje te groot voor Atlantis06:53 05-12-2022
Op 3 december mocht Atlantis D2 (gesponsord door Mollers Waterwerken) in een warme zaal vol energie starten aan een wedstrijd tegen Thor D1 uit Harmelen. De wedstrijd begon voortvarend, Willem scoorde binnen 10 seconden het eerste punt. Al snel volgde een 1-1 en een 2-1 van de tegenstander. Atlantis liet zich niet de kaas van het brood eten. Quint wist zich na een doorloopbal zonder resultaat snel te herstellen en maakte het 2-2. Het werd bijna 2-3 maar er werd heel goed verdedigd door Minke dus bij het wisselen van vak was de stand nog steeds gelijk. Atlantis speelde heel goed en gaf Thor weinig kansen. Sven maakte na een snel spel van Atlantis de 3-2 maar Thor kwam snel terug en scoorde een mooie gelijkmaker. Thor had de smaak te pakken, Atlantis vocht voor wat ze waard waren maar gingen de rust in met een stand van 6-3.

Na de rust werd er door beide partijen ontzettend fanatiek en snel gespeeld. Romée scoorde met een doorloopbal, maar dat lukte Thor ook. Door een hele mooie actie van Romée en Willem werd het 7-5. De spanning was te snijden, ook op de tribune zat iedereen op het puntje van de bank. Zowel Atlantis als Thor waren goed op elkaar ingespeeld, Siem en Melle maakten nog een prachtig punt, Jordy scoorde er ook nog een en de stand was 8-7toen de spannende eindfase van de wedstrijd aanbrak. In deze fase kregen zowel Thor als Atlantis weinig kansen. De verdediging van Atlantis was ijzersterk (o.a. door stille kracht Faye), aanvaller Jasper had nog een prachtig uitgevoerde doorloopbal die een punt verdiend had, maar de wedstrijd bleek net een beetje te kort om de gelijkmaker nog te maken. Met de bal in bezit werd er afgefloten, de eindstand bleef hierdoor onveranderd: 8-7. Ondanks deze eindstand kan D2 met voldoening terugkijken op deze wedstrijd!

Zowel de spelers als de supporters kijken vol verwachting uit naar de rest van het zaalseizoen! Volgende week speelt D2 om 10:00 in Driebergen tegen Dalto D3. Wij hebben er zin in!