Een mooie overwinning07:46 16-01-2023
Op 14 januari speelde Atlantis A2 tegen Pernix A3 thuis in de Phoenix in Mijdrecht. De sponsor van vandaag was Paans-Koek.

In het begin van de wedstrijd pakte Atlantis snel een voorsprong door een mooie korte kans van Lisette. Het stond toen 1-0. Na wat mooie aanvallen en doelpunten gescoord door onder andere Emily, Merel en Mirthe, waren er helaas ook wat tegen doelpunten van Pernix dat de stand in de rust bracht tot 4-5.

Na een goede bespreking in de rust van de coaches Chantal en Sander ging Atlantis sterk verder om toch nog de punten binnen te slepen. In de tweede helft opende Merel al met een mooie doorloopbal de 5-5. Later werd de score omhoog getrokken met doelpunten van onder andere Sofie, Merel, Sophia, Nova en Louise. Helaas was Pernix ook aan het vechten voor de winst en kwamen er ook mooie doelpunten voor hen binnen.

Het was spannend tot in de laatste minuut maar Atlantis A2 heeft zich bewezen en won uiteindelijk met 11-9 Volgende week een uit wedstrijd om 12 uur in Leiderdorp tegen Velositas met als doel net zo sterk te beginnen en eindigen als nu.