Koppelschieten Strateneditie 202319:41 14-04-2023
Link naar het toernooi: fctoernooi.nl/16256

Op Hemelvaartsdag, donderdag 18 mei 2023, organiseert Korfbalvereniging Atlantis een gezellig en sportief koppelschiettoernooi. Het toernooi begint om 15.30 uur en vanaf de C-jeugd (11 jaar oud) kan iedereen deelnemen. De kosten zijn 5 euro per koppel, inclusief 2 drankjes.

Doe je mee met iemand die sinds augustus 2020 niet gekorfbald heeft? Dan maak je kans op de grote prijs: een escaperoom voor 4 personen! Dus nodig snel een oud-teamgenoot, vriend, familielid of iemand uit je straat uit om samen deel te nemen aan dit leuke evenement. Ook koppels met twee korfballers zijn van harte welkom om mee te doen. Zij maken kans op de kleine prijs en natuurlijk de eer om zich een jaar lang het beste koppel van Mijdrecht te mogen noemen.

Na afloop van het toernooi is er een gezellige barbecue waar je onder het genot van een hapje en drankje kunt napraten over de wedstrijden en de gezellige middag. De kosten voor de barbecue zijn 10 euro per persoon. Voor kinderen tot 12 jaar kost de barbecue 5 euro.