Atlantis E2 net niet sterk genoeg tegen Fortissimo E305:40 22-05-2023
Zaterdag 20 mei ging Atlantis E2 om 8:50 verzamelen voor de uitwedstrijd tegen Forissimo E3 in Ijsselstein. Meteen na aankomst is het team gestart met inschieten om alvast goed warm te worden voor de wedstrijd.
Onder het genot van een zonnetje begon de eerste helft, het blijft lang 0-0 mede door de sterke verdediging van Atlantis. Toch kwam er na een tijdje helaas een tegen doelpunt. Als het 6-0 staat in de rust is het tijd voor een wissel en ging Atlantis er weer tegenaan.

Het gesprek tijdens de rust met de coach Lieke werpt zijn vruchten af als Tobias een doelpunt maakt die later gevolgd word door nog een doelpunt van Joëlle.

Forissimo heeft met nog een aantal doelpunten de eindstand naar 15-2  weten te krijgen. Zaterdag 3 juni om 10:00 uur  heeft Atlantis E2 de return wedstrijd tegen Fortissimo E3 en dan gaan ze vast en zeker weer vlammen!