[Atlantis3] Fwd: Zaterdag 14 juni Afsluiting 2024-2025 Stratenkorfbal + BBQ + Feest

Jeroen Korver jkorver38 op gmail.com
Wo mei 28 16:04:51 CEST 2025


Hi!

Naar aanleiding van eerder gestuurde mail nog even het volgende aangezien
de mail techniek het een beetje in de steek laat.

Wil je je aanmelden voor het Stratenkorfbal toernooi en/of voor de BBQ mail
dan naar;
jkorver38 op gmail.com

Of stuur een appje naar;
0613588118

Dank jullie wel alvast!

Met een glimlach,

Jeroen Korver

---------- Forwarded message ---------
Van: Jeroen Korver <jkorver38 op gmail.com>
Date: wo 28 mei 2025 om 10:36
Subject: Zaterdag 14 juni Afsluiting 2024-2025 Stratenkorfbal + BBQ + Feest
To: <atlantis4 op kvatlantis.nl>


Hi allemaal!

Het korfbalseizoen 2024-2025 is alweer bijna ten einde en dus hoort daar
ook ouderwets een passende afsluiting hiervan erbij.

*Stratenkorfbal toernooi*
*14 juni* is deze afsluiting bij KV Atlantis met het weer terugkerende
*Stratenkorfbal
toernooi*.
Dit toernooi, bestaande uit teams van actieve en niet actieve leden, zal
beginnen om 13:30 en eindigen richting het einde van de middag.
Je kunt je met je team nog aanmelden voor het toernooi tot en met *Maandag
9 juni. *Dat kun je doen door je aan te melden via de website bij
activiteiten en daarbij de Stratenkorfbal activiteit je team op te geven.
Ook mag je mij persoonlijk contacten door op dit mailtje te reageren of
eventueel een appje naar mij privé te sturen.
Om een zo leuk mogelijk toernooi te kunnen maken hebben we nog wel wat
teams nodig! Mocht je nou bezig zijn geweest om een team te organiseren en
net wat tekort te komen qua bezetting dan kun je dit bij mij aangeven en
wie weet dat we wel twee teams kunnen samen voegen tot 1 team om zo veel
teams mogelijk te maken.

*BBQ*
Na het toernooi is het mogelijk om te komen eten bij de club. Er zal een
BBQ geregeld worden waarbij er voldoende te eten is voor iedereen, maar ook
hiervoor willen we graag je aanmelding ontvangen. Doe je nou mee aan het
toernooi dan zal ik de vraag aan de team captain uitzetten om het aantal
eters bij mij door te geven.
Doe je nou niet mee aan het toernooi, maar vind je het wel heel leuk om
gezellig met iedereen te komen eten en het afgelopen seizoen of andere
zaken te bespreken dan kan dat ook zeker. In dit geval kan je op deze mail
reageren of mij een bericht sturen met je naam en voor hoeveel eters je je
wilt aanmelden.
De kosten voor het eten zullen zijn *€12,50* per persoon.

*Feest*
Dan wanneer alle buikjes gevuld zijn wordt de dag en avond passend
afgesloten in de kantine waar er wederom gezellig gepraat en gedronken kan
worden, maar wie weet ook wel de voetjes van de vloer kunnen gaan en de
stembanden een beetje getraind.

Al met al dus een dag waarvan ik hoop dat jij erbij bent!

Heb je nog vragen, stel ze dan gerust!

Met een glimlach,

Jeroen Korver
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/atlantis3_kvatlantis.nl/attachments/20250528/a46abe66/attachment-0001.html>
------------- volgend deel ------------
Een niet-tekst bijlage is gescrubt...
Naam: straten (1).pdf
Type: application/pdf
Grootte: 14173183 bytes
Omschrijving: niet beschikbaar
URL : <http://kvatlantis.nl/pipermail/atlantis3_kvatlantis.nl/attachments/20250528/a46abe66/attachment-0001.pdf>


Meer informatie over de Atlantis3 maillijst