[Atlantis6] Trainen op de zaal op donderdag

atlantis6 op kvatlantis.nl atlantis6 op kvatlantis.nl
Wo Jun 5 21:25:22 CEST 2024


Beste Hans,

Ik kan helaas niet beloven om elke donderdag om die tijd aanwezig te zijn.

Dus nee, ik heb niet de intentie om elke donderdag te trainen.

Met vriendelijke groet,
Ilse van Kempen

Op wo 5 jun 2024 om 21:23 schreef <atlantis6 op kvatlantis.nl>

> Hallo spelers van 5/6
>
> Heb met Klaas gesproken over de zaaltrainingen.
>
> Er is net als vorig seizoen alleen evt op de donderdag van 21.00 uur -
> 22,00 uur de mogelijkheid is voor de 2e training. (1/3 zaal)
>
> Klaas geeft aan dat hij dit alleen wil huren als er voldoende animo is.
> Afgelopen zaalseizoen zijn er ook een aantal avonden geweest dat het leeg
> stond om dat er te wei nig animo was.
>
> Dus daarom wil ik van een ieder horen wie de intentie heeft om *elke
> donderdag* te gaan trainen op donderdag, op de genoemde tijd.
>
> *Graag uiterlijk zaterdag een reactie.*
>
> Gr
> Hans
>
>
>
> --
> Atlantis6 mailing list
> Atlantis6 op kvatlantis.nl
> http://kvatlantis.nl/mailman/listinfo/atlantis6_kvatlantis.nl
>
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/atlantis6_kvatlantis.nl/attachments/20240605/cb9f66d5/attachment.html>


Meer informatie over de Atlantis6 maillijst