[Atlantis6] Zin in stroopwafels? We hebben er een paar over!
atlantis6 op kvatlantis.nl
atlantis6 op kvatlantis.nl
Ma Jun 8 19:01:38 CEST 2026
Hallo allemaal,
Na de zeer geslaagde stroopwafelverkoop van afgelopen vrijdag hebben we nog
een klein aantal dozen over!
Als je geen stroopwafels had gekocht omdat een hele doos te veel voor je
was, grijp dan nu je kans, de restpartij gaat nu per 5 pakjes. Je betaalt
dan 12,50, dat is dus 2,50 per pakje. Zo kun je toch nog genieten van onze
stroopwafels!
Zolang de voorraad strekt zijn ze te bestellen via onze webwinkel op
https://teleuk.nl/
Na je bestelling nemen wij contact met je op over de levering.
Alvast bedankt voor jullie steun!
groetjes van de stroopwafelcommissie (Wendy, Sandra en Jessy)
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/atlantis6_kvatlantis.nl/attachments/20260608/776cef38/attachment.html>
Meer informatie over de Atlantis6
maillijst