[J11] trainingen in de kerstvakantie

Hans Klijn hans.klijn op ziggo.nl
Ma Dec 8 22:11:59 CET 2025


Hallo ouders/spelers
 
In de kerstvakantie (22/12 t/m 2/1) zal er door de J6 t/m J11 niet getraind worden.
 
Vanaf maandag 5 januari zal er weer getraind worden volgens het normale schema
 
Gr
Hans Klijn
(namens de JTC)
 
 
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/j11_kvatlantis.nl/attachments/20251208/b2237129/attachment.html>


Meer informatie over de J11 maillijst