[Jtc] a selectie

Kim Stolk kimstolk op live.nl
Zo Aug 20 17:59:29 CEST 2017


Chan,
Een vraagje en een tip (wellicht geheel overbodig😁) Is de A1 straks na bekendmaking vd selectie, een 'definitief' team of willen jullie (Jeroen/Kris) de keuze vrijheid houden om tussentijds spelers mogelijk tussen de A1 en de A2 te wisselen? (Bijv terugkeer Rick of misschien anderen die verrassend goed in de A2 spelen). Mocht dit het geval zijn, dan lijkt het me goed wanneer Jeroen en Kris dit aan de volledige groep goed communiceren (met jou erbij).
Kim

Hartelijke groet,
Kim Stolk
________________________________
From: Jtc <jtc-bounces op kvatlantis.nl> on behalf of Chantal Poolman <chantal op poolman.demon.nl>
Sent: Sunday, August 20, 2017 4:36:38 PM
To: 'Jeugd Technische Commissie'
Subject: [Jtc] a selectie

Hallo allemaal,

Hierbij even een mailtje over de selectie bij de A….. Door incomplete voorbereiding van verschillende spelers (ziek/vakantie), zijn we tot de conclusie gekomen dat we nog niet helemaal klaar zijn met de selectie. Het gaat om een plek voor een dame en een heer….. a.s. dinsdag zullen er wel gesprekken plaatsvinden door Jeroen en Kristiaan (zoals van te voren aangekondigd) en zal verduidelijkt worden wat we al weten…. En de beslissing valt dan na het toernooi a.s. zaterdag.

Groetjes Chantal



------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/jtc_kvatlantis.nl/attachments/20170820/7494082c/attachment-0002.html>


Meer informatie over de Jtc maillijst