Hallo allemaal, Kwam dit net tegen op fb. Lijkt mij wel interessant. Kunnen we altijd weer wat van meenemen bij ons beleid. http://www.knkv.nl/nieuws/1/Home-nieuws/inspiratiesessies-technisch-kader/ Met sportieve groet, Petra Taal