[Jtc] Misschien goed om op 15 november met een aantal mensen naartoe te gaan?

Petra Taal petra.atlantis op ziggo.nl
Wo Okt 11 10:46:33 CEST 2017


Hallo allemaal,

Kwam dit net tegen op fb. Lijkt mij wel interessant. Kunnen we altijd weer wat
van meenemen bij ons beleid.
http://www.knkv.nl/nieuws/1/Home-nieuws/inspiratiesessies-technisch-kader/


Met sportieve groet,

Petra Taal




Meer informatie over de Jtc maillijst