[Jtc] [Stc] Misschien goed om op 15 november met een aantal mensen naartoe te gaan?

Carel Beijeman carel.beijeman op live.nl
Do Okt 12 09:40:56 CEST 2017


Ik vind het wel interessant om naar toe te gaan.

Groet,
Carel

-------- Oorspronkelijk bericht --------
Van: Petra Taal <petra.atlantis op ziggo.nl>
Datum: 11-10-17 10:46 (GMT+01:00)
Aan: Jeugd Technische Commissie <jtc op kvatlantis.nl>, STC <stc op kvatlantis.nl>
Onderwerp: [Stc] Misschien goed om op 15 november met een aantal mensen   naartoe te gaan?

Hallo allemaal,

Kwam dit net tegen op fb. Lijkt mij wel interessant. Kunnen we altijd weer wat
van meenemen bij ons beleid.
http://www.knkv.nl/nieuws/1/Home-nieuws/inspiratiesessies-technisch-kader/


Met sportieve groet,

Petra Taal

_______________________________________________
Stc mailing list
Stc op kvatlantis.nl
http://kvatlantis.nl/mailman/listinfo/stc_kvatlantis.nl
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/jtc_kvatlantis.nl/attachments/20171012/096dbb6b/attachment-0001.html>


Meer informatie over de Jtc maillijst