[Jtc] Junioren heer gezocht
JeugdTC Korfbal
jtc-kva op LIVE.NL
Zo Okt 22 12:54:16 CEST 2017
Beste "buurtverenigingen" van KVA,
Helaas hebben wij in onze A een opzegging, waardoor wij een plek beschikbaar hebben in onze A2.
Onze A2 is een goed en uitdagend team met een superleuke sfeer wat, zowel op het veld als in de zaal, in de 2e klasse speelt.
Via deze weg wil ik jullie vragen of jullie wellicht een juniorenoverschot hebben en/of een heer die jullie niet (of moeilijk) kunnen plaatsen in een team (maar wel de 2e klasse aankan)?
Wij willen dit team heel graag een vaste oplossing bieden en hopen dat jullie ons hierin kunnen helpen?
Graag zien wij jullie reactie tegemoet.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Namens de JTC van KVA
Wendy van Hoek
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/jtc_kvatlantis.nl/attachments/20171022/38b71cfa/attachment-0001.html>
Meer informatie over de Jtc
maillijst