[Jtc] Urgent - nieuw voorstel indeling E/D jeugd
Kim Stolk
kimstolk op LIVE.NL
Wo Apr 25 11:34:26 CEST 2018
Allen
Ik heb samen met Chantal vanochtend nog even gepuzzeld, met het oogk op de extra aanmeldingen van kinderen van E/D leeftijd.
*
Amy en Romy worden aangemeld. Volgend jaar hebben zij D leeftijd.
*
Tessa heb ik gemaild (zie mail gisteren - volgens mij volgend jaar ook D leeftijd).
*
Jeroen Zeeuw (volgend jaar D leeftijd)
Dan rekening houdend met dat David bij voorkeur naar de C2 gaat heb ik het volgende voorstel (zie onder)
Graag jullie reacties en ideeën....
Nieuw voorstel:
Voordeel:
- Er is beter rekening gehouden met de peildatum
- Redelijk ruime indeling per team
- 2 8-tallen in de D-jeugd
Nadeel
- 6 in een E-viertal is wel ruim. Er zijn nog 3 kinderen extra nodig voor een extra team. Je zou hierbij nog kunnen overwegen om Willlemijne bijv. ook vast naar de D2 over te plaatsen...
- Veel kinderen in de D2 zijn net pas begonnen en/of eigenlijk qua vaardigheden nog niet toe aan de D jeugd.
Gesprek voeren met:
ouders Fleur
E1 (6)
Sara
Willemijne
Daniel
Lucas
Melle
Fenna
D2 (8 of 9)
Inge
Carice
Mees
Jeroen
Amy
Tessa (hopelijk wordt zij lid)
Dione
Romy
Fleur
D1
Lucas
Bram
Milan
Flore
Aisha
Louise
Ilse
Puck
Simon
Oude situatie:
Voordeel:
- 2 E teams
- spelers die net zijn begonnen of nog niet toe zijn aan de E kunnen dus nog een extra jaar E jeugd doen.
Nadeel:
- in de E1 zitten 3 (of 4) spelers die eigenlijk iets te oud zijn, maar qua vaardigheden nog heel goed een jaar E jeugd kunnen doen.
E1
Sara
Dione
Fleur
Romy (eigenlijk te oud)
Tessa (?)
(Willemijne)
E2
Melle
Daniel
Fenna
Lucas
Willemijne (ik heb toch wat bezwaar om haar als enige niet met haar oude teamgenoten in te delen)
D2
Carice
Inge
Mees
Jeroen
Simon
D1
David (naar de C2?)
Lucas
Bram
Milan
Aisha
Flore
Puck
Louise
Ilse
________________________________
Van: Jtc <jtc-bounces op kvatlantis.nl> namens Hans Klijn <hans.klijn op ziggo.nl>
Verzonden: maandag 23 april 2018 20:30
Aan: jtc op kvatlantis.nl
Onderwerp: [Jtc] Publicatie teamindelingen jeugd
Hallo allemaal
Bijgaand het document zo als ik volgende week maandag wil gaan sturen naar de jeugdleden.
Willen jullie er allemaal ook nog even goed naar kijken
Heb nog welk wat vragen/opmerkingen:
- Bij de selectie A: hoeveel dames cvallen er af na selectie en gaan naar de A2???
- Bij de D2 had ik een naam voorbij zien komen Jeroen Zeeuw. Is deze al lid of wordt deze lid???
- Bij de E1 opgevoerd de nieuwe leden Dione en Tessa
- Is er al ietrs meer bekend over Romy van Rooijen als nieuw lid???
- Ook nog niet opgenomen vriendin Sanne die nu mee traint bij de C1
- Verder las ik in de app ook iets over een Amy die meetraint bij de D2. Hoe zit dat???
Hoor graag hierover.
Verder onderstaand de concept tekst die ik bij de publicatie wil gaan gebruiken.
Graag evt opmerkingen/aanvullingen zsm naar mij sturen.
Dan kan ik van de week alles in concept klaar zetten
CONCEPTTEKST
Hallo beste jeugdspelers.
Wij als Jeugd Technische Commissie zijn weer blij om jullie te informeren over de samenstelling van de teams voor het volgend seizoen.
Net als vorig seizoen starten wij weer met 11 jeugdteams en de kangoeroes.
Wij hebben volgend seizoen 2 A-teams, 2 B-teams, 2 C-teams, 2 D-teams (waarvan 1 viertal), 2 E-teams en 1 F-team.
In bijgaand document vinden jullie per laag de teamindelingen.
Zijn er vragen. Dan kunnen jullie terecht bij een van de leden van de Jeugd Technische Commissie (jtc op kvatlantis.nl)
Groet
Hans Klijn
(mede namens Chantal, Janneke, Kim, Mark en Petra)
.
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/jtc_kvatlantis.nl/attachments/20180425/b47c7c24/attachment-0002.html>
Meer informatie over de Jtc
maillijst