[Jtc] Urgent - nieuw voorstel indeling E/D jeugd

Mark Goverse mgoverse op gmail.com
Wo Apr 25 16:11:32 CEST 2018


Goed idee!

Ziet er goed uit toch.

Leuk toch al die nieuwe leden die erbij komen.

Groetjes Mark

Op 25 april 2018 om 11:34 schreef Kim Stolk <kimstolk op live.nl>:

> Allen
>
>
> Ik heb samen met Chantal vanochtend nog even gepuzzeld, met het oogk op de
> extra aanmeldingen van kinderen van E/D leeftijd.
>
>
>
>    - Amy en Romy worden aangemeld. Volgend jaar hebben zij D leeftijd.
>    - Tessa heb ik gemaild (zie mail gisteren - volgens mij volgend jaar
>    ook D leeftijd).
>    - Jeroen Zeeuw (volgend jaar D leeftijd)
>
>
> Dan rekening houdend met dat David bij voorkeur naar de C2 gaat heb ik het
> volgende voorstel (zie onder)
>
>
> Graag jullie reacties en ideeën....
>
>
> Nieuw voorstel:
>
> Voordeel:
>
> - Er is beter rekening gehouden met de peildatum
>
> - Redelijk ruime indeling per team
>
> - 2 8-tallen in de D-jeugd
>
>
> Nadeel
>
> - 6 in een E-viertal is wel ruim. Er zijn nog 3 kinderen extra nodig voor
> een extra team. Je zou hierbij nog kunnen overwegen om Willlemijne bijv.
> ook vast naar de D2 over te plaatsen...
>
> - Veel kinderen in de D2 zijn net pas begonnen en/of eigenlijk qua
> vaardigheden nog niet toe aan de D jeugd.
>
>
> Gesprek voeren met:
>
> ouders Fleur
>
>
> *E1 (6)*
>
> Sara
>
> Willemijne
>
> Daniel
>
> Lucas
> Melle
>
> Fenna
>
>
> *D2 (8 of 9)*
>
> Inge
>
> Carice
>
> Mees
>
> Jeroen
>
> Amy
>
> Tessa (hopelijk wordt zij lid)
>
> Dione
>
> Romy
>
> Fleur
>
>
> *D1*
>
> Lucas
>
> Bram
>
> Milan
>
> Flore
>
> Aisha
>
> Louise
>
> Ilse
>
> Puck
> Simon
>
>
> *Oude situatie:*
>
> Voordeel:
>
> - 2 E teams
>
> - spelers die net zijn begonnen of nog niet toe zijn aan de E kunnen dus
> nog een extra jaar E jeugd doen.
>
>
> Nadeel:
>
> - in de E1 zitten 3 (of 4)  spelers die eigenlijk iets te oud zijn, maar
> qua vaardigheden nog heel goed een jaar E jeugd kunnen doen.
>
>
> E1
>
> Sara
>
> Dione
>
> Fleur
>
> Romy (eigenlijk te oud)
>
> Tessa (?)
>
> (Willemijne)
>
>
> E2
>
> Melle
>
> Daniel
>
> Fenna
>
> Lucas
>
> Willemijne (ik heb toch wat bezwaar om haar als enige niet met haar oude
> teamgenoten in te delen)
>
>
>
> D2
>
> Carice
>
> Inge
>
> Mees
>
> Jeroen
>
> Simon
>
>
>
> D1
>
> David (naar de C2?)
>
> Lucas
>
> Bram
>
> Milan
>
> Aisha
>
> Flore
>
> Puck
>
> Louise
>
> Ilse
>
>
> ------------------------------
> *Van:* Jtc <jtc-bounces op kvatlantis.nl> namens Hans Klijn <
> hans.klijn op ziggo.nl>
> *Verzonden:* maandag 23 april 2018 20:30
> *Aan:* jtc op kvatlantis.nl
> *Onderwerp:* [Jtc] Publicatie teamindelingen jeugd
>
>
> Hallo allemaal
>
>
>
> Bijgaand het document zo als ik volgende week maandag wil gaan sturen naar
> de jeugdleden.
>
>
>
> Willen jullie er allemaal ook nog even goed naar kijken
>
>
>
> Heb nog welk wat vragen/opmerkingen:
>
> -        Bij de selectie A: hoeveel dames cvallen er af na selectie en
> gaan naar de A2???
>
> -        Bij de D2 had ik een naam voorbij zien komen Jeroen Zeeuw. Is
> deze al lid of wordt deze lid???
>
> -        Bij de E1 opgevoerd de nieuwe leden Dione en Tessa
>
> -        Is er al ietrs meer bekend over Romy van Rooijen als nieuw lid???
>
> -        Ook nog niet opgenomen vriendin Sanne die nu mee traint bij de C1
>
> -        Verder las ik in de app ook iets over een Amy die meetraint bij
> de D2. Hoe zit dat???
>
>
>
> Hoor graag hierover.
>
>
>
> Verder onderstaand de concept tekst die ik bij de publicatie wil gaan
> gebruiken.
> Graag evt opmerkingen/aanvullingen zsm naar mij sturen.
>
> Dan kan ik van de week alles in concept klaar zetten
>
>
>
>
>
> *CONCEPTTEKST*
>
>
>
> Hallo beste jeugdspelers.
>
>
>
> Wij als Jeugd Technische Commissie zijn weer blij om jullie te informeren
> over de samenstelling van de teams voor het volgend seizoen.
>
>
>
> Net als vorig seizoen starten wij weer met 11 jeugdteams en de kangoeroes.
>
> Wij hebben volgend seizoen 2 A-teams, 2 B-teams, 2 C-teams, 2 D-teams
> (waarvan 1 viertal), 2 E-teams en 1 F-team.
>
>
>
> In bijgaand document vinden jullie per laag de teamindelingen.
>
>
>
> Zijn er vragen. Dan kunnen jullie terecht bij een van de leden van de
> Jeugd Technische Commissie (jtc op kvatlantis.nl)
>
>
>
> Groet
>
> Hans Klijn
>
> (mede namens  Chantal, Janneke, Kim, Mark en Petra)
>
>
>
>
>
>
>
> .
>
>
>
>
> _______________________________________________
> Jtc mailing list
> Jtc op kvatlantis.nl
> http://kvatlantis.nl/mailman/listinfo/jtc_kvatlantis.nl
>
>
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/jtc_kvatlantis.nl/attachments/20180425/cf6fd8a9/attachment-0002.html>


Meer informatie over de Jtc maillijst