[Jtc] Urgent - nieuw voorstel indeling E/D jeugd
Petra Taal
petra.atlantis op ziggo.nl
Wo Apr 25 20:10:25 CEST 2018
Hoi Kim,
Ziet er goed uit. Ik zou zelf inderdaad Willemijne door laten gaan naar de D2. En voor Fleur is het inderdaad wel lastig. Gesprek moet dan nog wel spoedig plaats vinden.
Het enige wat ik heel jammer vind is dat ik niet direct met Suzan en Lieke aan de slag kan gaan. Ze hadden er zo'n zin in. Zelf vind ik 2 extra "vrije" avonden wel fijn maar die meiden waren er al zo mee bezig. Misschien toch bij een ander team betrekken.
Maar eerst de opstellingen regelen.
Petra
> Op 25 april 2018 om 11:34 schreef Kim Stolk <kimstolk op LIVE.NL>:
>
>
> Allen
>
>
> Ik heb samen met Chantal vanochtend nog even gepuzzeld, met het oogk op de extra aanmeldingen van kinderen van E/D leeftijd.
>
>
> *
> Amy en Romy worden aangemeld. Volgend jaar hebben zij D leeftijd.
> *
> Tessa heb ik gemaild (zie mail gisteren - volgens mij volgend jaar ook D leeftijd).
> *
> Jeroen Zeeuw (volgend jaar D leeftijd)
>
>
> Dan rekening houdend met dat David bij voorkeur naar de C2 gaat heb ik het volgende voorstel (zie onder)
>
>
> Graag jullie reacties en ideeën....
>
>
> Nieuw voorstel:
>
> Voordeel:
>
> - Er is beter rekening gehouden met de peildatum
>
> - Redelijk ruime indeling per team
>
> - 2 8-tallen in de D-jeugd
>
>
> Nadeel
>
> - 6 in een E-viertal is wel ruim. Er zijn nog 3 kinderen extra nodig voor een extra team. Je zou hierbij nog kunnen overwegen om Willlemijne bijv. ook vast naar de D2 over te plaatsen...
>
> - Veel kinderen in de D2 zijn net pas begonnen en/of eigenlijk qua vaardigheden nog niet toe aan de D jeugd.
>
>
> Gesprek voeren met:
>
> ouders Fleur
>
>
> E1 (6)
>
> Sara
>
> Willemijne
>
> Daniel
>
> Lucas
> Melle
>
> Fenna
>
>
> D2 (8 of 9)
>
> Inge
>
> Carice
>
> Mees
>
> Jeroen
>
> Amy
>
> Tessa (hopelijk wordt zij lid)
>
> Dione
>
> Romy
>
> Fleur
>
>
> D1
>
> Lucas
>
> Bram
>
> Milan
>
> Flore
>
> Aisha
>
> Louise
>
> Ilse
>
> Puck
> Simon
>
>
> Oude situatie:
>
> Voordeel:
>
> - 2 E teams
>
> - spelers die net zijn begonnen of nog niet toe zijn aan de E kunnen dus nog een extra jaar E jeugd doen.
>
>
> Nadeel:
>
> - in de E1 zitten 3 (of 4) spelers die eigenlijk iets te oud zijn, maar qua vaardigheden nog heel goed een jaar E jeugd kunnen doen.
>
>
> E1
>
> Sara
>
> Dione
>
> Fleur
>
> Romy (eigenlijk te oud)
>
> Tessa (?)
>
> (Willemijne)
>
>
> E2
>
> Melle
>
> Daniel
>
> Fenna
>
> Lucas
>
> Willemijne (ik heb toch wat bezwaar om haar als enige niet met haar oude teamgenoten in te delen)
>
>
>
> D2
>
> Carice
>
> Inge
>
> Mees
>
> Jeroen
>
> Simon
>
>
>
> D1
>
> David (naar de C2?)
>
> Lucas
>
> Bram
>
> Milan
>
> Aisha
>
> Flore
>
> Puck
>
> Louise
>
> Ilse
>
>
> ________________________________
> Van: Jtc <jtc-bounces op kvatlantis.nl> namens Hans Klijn <hans.klijn op ziggo.nl>
> Verzonden: maandag 23 april 2018 20:30
> Aan: jtc op kvatlantis.nl
> Onderwerp: [Jtc] Publicatie teamindelingen jeugd
>
>
> Hallo allemaal
>
>
>
> Bijgaand het document zo als ik volgende week maandag wil gaan sturen naar de jeugdleden.
>
>
>
> Willen jullie er allemaal ook nog even goed naar kijken
>
>
>
> Heb nog welk wat vragen/opmerkingen:
>
> - Bij de selectie A: hoeveel dames cvallen er af na selectie en gaan naar de A2???
>
> - Bij de D2 had ik een naam voorbij zien komen Jeroen Zeeuw. Is deze al lid of wordt deze lid???
>
> - Bij de E1 opgevoerd de nieuwe leden Dione en Tessa
>
> - Is er al ietrs meer bekend over Romy van Rooijen als nieuw lid???
>
> - Ook nog niet opgenomen vriendin Sanne die nu mee traint bij de C1
>
> - Verder las ik in de app ook iets over een Amy die meetraint bij de D2. Hoe zit dat???
>
>
>
> Hoor graag hierover.
>
>
>
> Verder onderstaand de concept tekst die ik bij de publicatie wil gaan gebruiken.
> Graag evt opmerkingen/aanvullingen zsm naar mij sturen.
>
> Dan kan ik van de week alles in concept klaar zetten
>
>
>
>
>
> CONCEPTTEKST
>
>
>
> Hallo beste jeugdspelers.
>
>
>
> Wij als Jeugd Technische Commissie zijn weer blij om jullie te informeren over de samenstelling van de teams voor het volgend seizoen.
>
>
>
> Net als vorig seizoen starten wij weer met 11 jeugdteams en de kangoeroes.
>
> Wij hebben volgend seizoen 2 A-teams, 2 B-teams, 2 C-teams, 2 D-teams (waarvan 1 viertal), 2 E-teams en 1 F-team.
>
>
>
> In bijgaand document vinden jullie per laag de teamindelingen.
>
>
>
> Zijn er vragen. Dan kunnen jullie terecht bij een van de leden van de Jeugd Technische Commissie (jtc op kvatlantis.nl)
>
>
>
> Groet
>
> Hans Klijn
>
> (mede namens Chantal, Janneke, Kim, Mark en Petra)
>
>
>
>
>
>
>
> .
>
>
> _______________________________________________
> Jtc mailing list
> Jtc op kvatlantis.nl
> http://kvatlantis.nl/mailman/listinfo/jtc_kvatlantis.nl
Met sportieve groet,
Petra Taal
Voorzitter KV Atlantis
Meer informatie over de Jtc
maillijst