[Jtc] B1 ook op het veld later trainen?

Chantal Poolman chantal op poolman.demon.nl
Wo Jun 13 07:26:40 CEST 2018


Hoi Petra,

Ik heb ook het verzoek van de B1 trainers gekregen of zij een uurtje later kunnen gaan trainen op het veld…. Dit omdat Timo het anders niet gaat redden (heeft een nieuwe baan)….. 

Ik hoor graag van je of dit kan.

Met vriendelijke groet
Chantal 
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/jtc_kvatlantis.nl/attachments/20180613/0195b1d4/attachment-0001.html>


Meer informatie over de Jtc maillijst