[Jtc] teamindeling

Kim Stolk kimstolk op live.nl
Wo Jun 20 14:18:38 CEST 2018


Hebben we hier al duidelijkheid over?

Hartelijke groet,
Kim Stolk
________________________________
From: Jtc <jtc-bounces op kvatlantis.nl> on behalf of Chantal Poolman <chantal op poolman.demon.nl>
Sent: Sunday, June 10, 2018 8:18:47 AM
To: jtc op kvatlantis.nl
Subject: [Jtc] teamindeling

Hallo allemaal,

Nu Lieke heeft aangegeven toch te willen blijven korfballen, heb ik 16 jongens/meiden in de A zitten. Dit is erg krap, omdat het allemaal kneusjes zijn ….. Maar mogelijk komt Felice toch terug ….. en Amber misschien als ze gezakt is ….. Woensdag weten we meer….

@ Hans kan jij aan de STC vragen of het mogelijk is/geen probleem is als er een dame van de senioren terug gaat naar de A? En wie zij dan zouden vragen? Dit voor het geval er maar 16 mensen in de A blijven …. Er moet echt minimaal 1 persoon bij!

Groetjes Chantal

------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/jtc_kvatlantis.nl/attachments/20180620/67931b06/attachment-0002.html>


Meer informatie over de Jtc maillijst