[Jtc] Fwd: vraagje van ger zieltjens

Saskia Kraan saskia.kraan op gmail.com
Di mei 29 12:22:12 CEST 2018


Hoi,

Ik krijg onderstaande mail van iemand van de Vinken. Kan iemand contact met
hen opnemen?

Groetjes Saskia

---------- Doorgestuurd bericht ----------
Van: <gerstoom op online.nl>
Datum: 29 mei 2018 om 12:09
Onderwerp: vraagje van ger zieltjens
Aan: saskia.kraan op kvatlantis.nl


Hoi Saskia,

Hoop dat jullie het filmpje van 1e leuk vinden. Mijn dochter Kim speelt bij
de C1 en is best goed ( zegt natuurlijk elke ouder ) maar zij wil denkelijk
weg bij de Vinken omdat zij daar niet verder komt en de nieuwe indeling
niet leuk vindt. Zij wordt in juni 13 jaar. De moeder van Kim is momenteel
de coach van de C1 en ik film vaak wat wedstrijden, ook voor
rtvderondevenen. Mijn vraag is of Kim misschien eens een training of
selectie partij kan mee doen om eens te kijken of Atlantis haar kunnen
gebruiken en natuurlijk of Kim het leuk vindt.

Groet

Ger Zieltjens
gsm 0653991870
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/jtc_kvatlantis.nl/attachments/20180529/55fdafcb/attachment-0001.html>


Meer informatie over de Jtc maillijst