[Jtc] koppeling teams voor opgave bond
Chantal Poolman
chantal op poolman.demon.nl
Wo mei 9 07:05:28 CEST 2018
Hier ben ik nooit zo goed in …… en moet de A1 dan gekoppeld worden aan senioren 1 of 2?
Groetjes Chantal
Van: Kim Stolk
Verzonden: maandag 7 mei 2018 13:15
Aan: Hans Klijn; jtc op kvatlantis.nl
CC: 'Jacco van Koeverden Brouwer'
Onderwerp: Re: [Jtc] koppeling teams voor opgave bond
Hi,
Als ik kijk naar de krapte in bepaalde teams, dan zouden dit volgens mij handige koppelingen zijn:
E1/D2
D1/C2
A1/B1 en B1/C1 (dus A1/B1/C1)
Maar vul dit gerust aan..
Gr Kim
Van: Jtc <jtc-bounces op kvatlantis.nl> namens Hans Klijn <hans.klijn op ziggo.nl>
Verzonden: zondag 6 mei 2018 14:48
Aan: stc op kvatlantis.nl; jtc op kvatlantis.nl
CC: 'Jacco van Koeverden Brouwer'
Onderwerp: [Jtc] koppeling teams voor opgave bond
Hallo allemaal
Wilco en Jacco zijn al bezig geweest met de opgave voor de bond.
Dit is de teamopgave voor het nieuwe seizoen.
Deze moet voor 1 juni bij de bond binnen zijn.
Nu is 1 van de dingen die opgegeven moet worden de koppeling van teams mbt tot de wedstrijden
Dus welke teams moeten tegelijk thuis spelen en welke dan uit.
Kunnen jullie daar komende week naar kijken en hier antwoord opgeven
Vast bedankt
Gr
Hans
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/jtc_kvatlantis.nl/attachments/20180509/cea7db1f/attachment-0002.html>
------------- volgend deel ------------
Een niet-tekst bijlage is gescrubt...
Naam: E1CFD632C38A4EF097F5573611E16D4D.png
Type: image/png
Grootte: 158 bytes
Omschrijving: niet beschikbaar
URL : <http://kvatlantis.nl/pipermail/jtc_kvatlantis.nl/attachments/20180509/cea7db1f/attachment-0002.png>
Meer informatie over de Jtc
maillijst