[Jtc] koppeling teams voor opgave bond
Petra Taal
petra.atlantis op ziggo.nl
Ma mei 14 10:27:45 CEST 2018
Hi,
Ik zit een beetje met de B1 koppeling. De B1 heeft voldoende spelers (tot nu toe). De B2 wat krapper en de C1 heeft er precies 8.
In principe heeft de B1 dan voldoende spelers en reserves. Misschien handiger om B1/B2 te koppelen. En C1 en C2 want die kunnen dan ook bij elkaar invallen mits de uitwedstrijden niet gelijktijdig vallen. Maar dat blijf je houden.
Petra
> Op 7 mei 2018 om 13:12 schreef Kim Stolk <kimstolk op LIVE.NL>:
>
>
> Hi,
>
> Als ik kijk naar de krapte in bepaalde teams, dan zouden dit volgens mij handige koppelingen zijn:
>
>
> E1/D2
>
>
> D1/C2
>
>
> A1/B1 en B1/C1 (dus A1/B1/C1)
>
>
> Maar vul dit gerust aan..
>
>
> Gr Kim
>
>
> ________________________________
> Van: Jtc <jtc-bounces op kvatlantis.nl> namens Hans Klijn <hans.klijn op ziggo.nl>
> Verzonden: zondag 6 mei 2018 14:48
> Aan: stc op kvatlantis.nl; jtc op kvatlantis.nl
> CC: 'Jacco van Koeverden Brouwer'
> Onderwerp: [Jtc] koppeling teams voor opgave bond
>
>
> Hallo allemaal
>
>
>
> Wilco en Jacco zijn al bezig geweest met de opgave voor de bond.
>
> Dit is de teamopgave voor het nieuwe seizoen.
>
>
>
> Deze moet voor 1 juni bij de bond binnen zijn.
>
>
>
> Nu is 1 van de dingen die opgegeven moet worden de koppeling van teams mbt tot de wedstrijden
>
>
>
> Dus welke teams moeten tegelijk thuis spelen en welke dan uit.
>
>
>
> Kunnen jullie daar komende week naar kijken en hier antwoord opgeven
>
>
>
> Vast bedankt
>
>
>
> Gr
>
> Hans
> _______________________________________________
> Jtc mailing list
> Jtc op kvatlantis.nl
> http://kvatlantis.nl/mailman/listinfo/jtc_kvatlantis.nl
Met sportieve groet,
Petra Taal
Voorzitter KV Atlantis
Meer informatie over de Jtc
maillijst