[Midweek2] gebruik vaste palen op de trainingsavonden

Hans Klijn hans.klijn op ziggo.nl
Ma Apr 29 19:54:37 CEST 2019


Hallo allemaal


Ik kreeg van Kees v.d. Zijden door dat het probleem opgelost is.

De palen zijn er door 2 man van de gemeente uitgehaald.


Om te voorkomen dat het probleem terugkomt is het belangrijk dat voordat de paal erin gezet wordt dat rondom het putje het zand weggeveegd wordt.

Want dat was de grote boosdoener dat er zand mee geveegd wordt in het putje als de paal erin gaat.


gr

Hans


> Op 24 april 2019 om 20:03 schreef Hans Klijn <hans.klijn op ziggo.nl>:
> 
> 
>     Hallo allemaal
> 
> 
>     Kreeg van Kees van de Zijden het verzoek onderstaande met jullie allen te delen.
> 
> 
>     Voorlopig kunnen op de trainingsavonden de vaste palen NIET gebruikt worden
> 
>     De reden is dat ze er heel moeilijk uit te halen zijn.
> 
> 
>     Kees is al met de Gemeente in overleg hoe dit op te lossen.
> 
> 
>     Dus graag gevolg hieraan geven
> 
> 
>     gr
> 
>     Hans
> 


 
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/midweek2_kvatlantis.nl/attachments/20190429/2d6ee392/attachment.html>


Meer informatie over de Midweek2 maillijst