[Selectie] Oefenwedstrijd Oranje Nassau
aadjuh
aadjuhwitteman op hotmail.com
Ma Aug 22 09:08:36 CEST 2016
Hoi Allemaal,
Nog even aan het bijkomen van een geslaagd trainingsweekend.
Hierbij nog even wat informatie over de oefenwedstrijden vanavond tegen Oranje Nassau.
We vertrekken om 18:15 uur bij Atlantis.
De wedstrijden zijn om 19:30 en 20:45 uur.
Neem je blauwe inschiet shirt mee want waarschijnlijk kunnen wij niet in onze wedstrijd shirts spelen.
Opstelling hoor je vanavond.
Ik had gezegd dat ik vanavond de selectie bekend zou maken, maar dat wordt morgen bij de training.
Ik wil na de wedstrijden eerst ook nog even evalueren met Tamira.
Groetjes en tot vanavond.
Aad
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/selectie_kvatlantis.nl/attachments/20160822/d8841c58/attachment-0002.html>
Meer informatie over de Selectie
maillijst