Atlantis 2 doet zichzelf tekort08:53 08-10-2018
Zaterdag 6 oktober stond voor het door Van Walraven gesponsorde Atlantis 2 de uitwedstrijd tegen VIKO uit Vianen op het programma. Een geheel onbekende tegenstander voor de ploeg uit Mijdrecht. Na een goed begin wist Atlantis maar lastig de korf te vinden. Eindstand 16-8. Het begin van de wedstrijd liep erg gelijk op. Zowel scores aan de kant van Atlantis als dan weer gelijk een antwoord van VIKO. Het spel van Atlantis was goed verzorgd en ze creƫerden veel kansen. In de slotfase van de 1e helft wist VIKO net wat makkelijker de korf te vinden. Hier had het door Van Walraven gesponsorde Atlantis 2 even geen antwoord op. Hierdoor kon de ploeg uit Vianen uitlopen naar een 7-4 ruststand. In de rust werden er goede tips gegeven door coach Mark Goverse. Ook na rust wist Altantis maar moeilijk de korf te vinden. De ploeg uit Vianen kon makkelijk uitlopen naar 16-8. Dit was tevens de eindstand. Zaterdag 13 oktober speelt Atlantis 2 de thuiswedstrijd tegen Fidcucia.