Atlantis verliest nipt van DWS07:48 20-05-2019
Het door Van Walraven gesponsorde Atlantis moest zaterdag 18 mei een wedstrijd spelen tegen DWS 1, in Kootwijkerbroek. De vorige wedstrijd tegen deze tegenstander werd het 24-24, een doelpuntrijke wedstrijd. Na de afgelopen weken onnodige punten te hebben laten liggen, was Atlantis erop gebrand deze week de punten mee naar huis te nemen. De wedstrijd werd gestart met een kleine aanpassing in de opstelling: Natasja speelde op de plek van Joyce, die geblesseerd was. Dat Atlantis gebrand was op 2 punten, was in de eerste 10 minuten van de wedstrijd direct goed te merken. Er werd vol gas gestart en al snel ontstond er een 4-0 voorsprong. Hierna begon DWS zich langzaam weer terug te vechten in de wedstrijd. Het ging voor de rest van de 1e helft gelijk op, en het gat bleef lang 2 doelpunten, met een korte periode waarbij Atlantis uit wist te lopen tot 4 goals verschil. Helaas wist DWS dit vlak voor rust weer terug te brengen naar 8-10. De tweede helft begon weer met een doelpunt van de kant van Atlantis, maar hierna ging het moeizamer. De aanvallen draaide wat minder makkelijk en de goals vielen minder snel. Hierdoor werd de wedstrijd weer gelijk getrokken, en waren de laatste 20 minuten erg spannend. DWS kwam een punt voor, daarna Atlantis weer. Met nog ongeveer een minuut te spelen stond het 15-15 en de spanning was om te snijden. DWS wist nog 1 keer te scoren, en de aanval van Atlantis die daarop volgde miste nipt. De eindstand was 16-15 voor DWS. De volgende wedstrijd is op 25 mei tegen de koploper, VIKO. Deze wordt om 15.30 in Mijdrecht gespeeld, dus we hopen jullie allemaal weer langs het veld te zien om ons aan te moedigen.