Atlantis 3 speelt sterk, maar wint niet06:44 09-09-2019
Zaterdag 7 September stond voor het door Rabobank gesponsorde Altantis 3 de eerste wedstrijd van het seizoen op het programma. Op eigen veld mocht er worden aangetreden tegen het uit de Bollenstreek komende TOP uit Sassenheim. Een geheel onbekende tegenstander voor de ploeg uit Mijdrecht. Na promotie in het afgelopen seizoen wisten de kersverse nieuwe trainers van Atlantis 3, Jeroen Korver en Berry de Jong, dat deze wedstrijd alleen gewonnen kon worden met hoogstaand spel. Na een goede wedstrijd wist de thuisploeg net te weinig te scoren. Eindstand 11-14.

Het begin van de wedstrijd liep erg gelijk op. Zowel scores aan de kant van Atlantis als dan weer gelijk een antwoord van TOP. Het spel van Atlantis was goed verzorgd en ze creƫerden veel kansen. In de slotfase van de 1e helft wist TOP net wat makkelijker de korf te vinden. Hier had het door Rabobank gesponsorde Atlantis 3 even geen antwoord op. Met een 6-7 stand ging de ploeg uit Mijdrecht naar de kleedkamer. Na de rust speelde Atlantis 3 opnieuw verzorgd korfbal. Mooie combinaties werden gecreƫerd, wat resulteerde in mooie kansen. Helaas kon Atlantis zichzelf niet belonen met vele scores waardoor de ploeg uit de Bollenstreek toch met de punten naar huis ging. Eindstand 11-14.

Zaterdag 14 september speelt Atlantis 3 de uitwedstrijd tegen ZKC 31 in Zaandam.