Atlantis 2 wint tweede zaalwedstrijd11:37 02-12-2019
Aan het begin van de zaterdagavond ging Atlantis 2 naar Utrecht om het op te nemen tegen Synergo. Een geheel onbekende tegenstander voor de ploeg uit Mijdrecht.In de aanval begonnen Joy Trompert, Natasja Korver, Rick Kuijlenburg en Kevin Keijman. In de verdediging stonden Amy Loman, Melissa van de stap, Jelmer Steen en Mark Kruiswijk.Synergo opende de score met 1-0. Het ging een hele tijd gelijk op. 10 minuten voor rust bouwde Atlantis een voorsprong op. De doelpunten kwamen alleen maar van de mannen.

Atlantis ging de rust in met een voorsprong van 4 doelpunten (8-12). In de rust benadrukte coach Mark Goverse dat het spel er goed uit zag, maar dat we moesten blijven zoeken naar de goede kansen. Na de rust liep Atlantis nog verder uit naar 6 doelpunten voorsprong en kwam de stand uit op 10-16. Ook weer doelpunten van de mannen en van Amy. Atlantis deed wat wissels en nu kwamen Koen van Wermeskerken en Fay Trompert in het veld. Synergo probeerde dichterbij te komen. Maar het verschil bleef telkens 4 of 5 punten. Uiteindelijk is de wedstrijd afgelopen met de winst voor Atlantis. Het is 14-21 geworden.

Volgende week zal Atlantis 2 spelen tegen Appollo in Heerhugowaard. De wedstrijd begint om 17:20.