Atlantis 2 scoort niet mee17:22 09-12-2019
Afgelopen Zaterdag 7 december mocht het door Van Walraven gesponsorde Atlantis 2 aantreden tegen Apollo 2 uit Heerhugowaard. Deze wedstrijd werd gestart met in de aanval: Davey van Putten, Rick Kuijlenburg, Joy Trompert en Natasja Korver. De verdediging werd opgemaakt door: Jelmer Steen, Mark Kruiswijk, Amy Loman en Fay Trompert.

Apollo opende de wedstrijd met een 1-0 voorsprong. Het ging erg gelijk op, maar helaas wist Apollo een kleine voorsprong te maken. En ging Atlantis 2 de rust in met een 8-6 achterstand. In de rust werd aangegeven dat we een sterke wedstrijd speelde, maar dat de kansen alleen nog afgemaakt moesten worden.

Na de rust ging Atlantis er weer vol tegen aan en werd Jelmer Steen gewisseld voor Niels van Oudenallen. Atlantis scoorde snel na rust, maar Apollo liet het niet naar een gelijk spel komen en scoorde ook weer een paar punten. Atlantis deed nog een paar wissels en Sander van Diemen, Tessa Verweij en Melissa van de Stap kwamen in het veld. Helaas mocht dit niet baten en heeft Atlantis de punten helaas niet mee naar huis kunnen nemen, het is 17-11 geworden.

Volgende week speelt het door van Walraven gesponsorde Atlantis 2 thuis tegen Revival 2 om 15:15.