Atlantis 3 speelt gelijk in zenuwslopend duel19:31 27-09-2020
Afgelopen zaterdag 26 september speelde, het door Rabobank gesponsorde Atlantis 3, de vierde wedstrijd van dit seizoen, ditmaal op eigen grond in Mijdrecht tegen Valto 3.

Alle omstandigheden leken vanaf het eerste fluitsignaal al mee te zitten: mooi weer, gemotiveerde spelers, een goed gevulde reservebank en enthousiaste supporters!

In de eerste minuten wist Atlantis al een snelle voorsprong op te bouwen, waardoor het in enkele oogwenken al 3-0 stond. Hier en daar pakte ook Valto haar puntjes mee, waarmee ze druk wisten te leggen op de aanval van Atlantis. Beide ploegen waren erg aan elkaar gewaagd; continu scoorden ze elkaar bij tot een gelijke stand. Dit bleef met mooie aanvalsvormen aanhouden tot aan de rust, welke in werd gegaan met een gelijke stand van 9-9.

Het trekken en duwen om de voorsprong bleef zich na de rust aanhouden, waardoor het ook in de tweede helft continu spannend bleef wie dit wist te bemachtigen. 10-10, 13-13, 14-14, de spanning was om te snijden. Na een aantal zeer mooi opgezette aanvallen bereikte de Mijdrechtse ploeg een voorsprong van 2 punten. Dit met nog slechts 5 minuten op de klok. Er werd alles op alles gezet om deze voorsprong te behouden, en het uit te spelen met winst.

In deze laatste 5 minuten slaagde Atlantis er helaas niet in om de ramkoers voort te zetten. Valto maakte nog 2 doelpunten, waardoor de eindstand 17-17 werd. Echter mag Atlantis trots zijn op het spel wat ze hebben laten zien. Vanaf de zijkant van het veld is er volop van de wedstrijd genoten!

Volgende week speelt Atlantis een uitwedstrijd tegen SDO in Kamerik om 10:00 uur, waar opnieuw hard gewerkt zal gaan worden om de punten binnen te halen!