Atlantis 2 wint eenvoudig15:28 12-09-2021
Het door van Walraven gesponsorde Atlantis 2 speelde afgelopen zaterdag (11-09-2021) een uitwedstrijd in Amsterdam tegen Rohda 4. Dit was weer de eerste competitie wedstrijd voor het nieuwe team na corona.

Ondanks de mooie aanvallen en combinaties lukte het Atlantis niet om te scoren en kwam het team 1-0 achter. Atlantis kreeg verschillende tips en handvatten van coach Peter van der Wel en ze scoorden de 1-1. Verdedigend was Atlantis erg sterk en hielden ze de stand zo dat ze maar 1 tegendoelpunt hadden bij rust. Zelf had Atlantis nog twee doelpunten gemaakt, wat de ruststand 1-3 maakte.

In de rust kreeg Atlantis nogmaals verschillende tips van de coach om bijvoorbeeld gemakkelijker te kunnen scoren. Atlantis maakte zeker gebruik van deze tips en scoorde vijf doelpunten voordat ze pas weer een tegendoelpunt kregen, wat de stand 2-8 maakte. Ook na dit tegendoelpunt bleef Atlantis sterk in hun verdedigende spel en waren er mooie combinaties met doelpunten in de aanval. Na 60 minuten werd de wedstrijd gewonnen door Atlantis met 4-13. Ondanks het stroeve begin, heeft Atlantis 10 doelpunten gemaakt in de tweede helft en zich goed herpakt. Alle invallers, bedankt dat jullie er waren en voor jullie inzet.

Aankomende week zal Atlantis 2 weer hard gaan trainen om op zaterdag (18-09-2021) weer een mooie wedstrijd neer te zetten. Deze wedstrijd wordt door Atlantis thuis gespeeld tegen EKVA 3 om 13:00.