Zonnige wedstrijd voor Atlantis 3 eindigt met één puntje verschil08:49 16-05-2022
Zaterdag 14 mei 2022 was een met zonovergoten dag en het door de Rabobank gesponsorde Atlantis 3 mocht midden op de dag aanvangen tegen Victum 3 uit Houten. In het ene vak stonden Kim, Melissa, Sam en Timo. Aan de andere kant stonden Chantal, Koen, Mark en Nina. Helaas liep de wedstrijd niet helemaal gelijk op en ging Atlantis 3 met een kleine achterstand de rust in. Na de rust kwam een gelijkspel op het scorebord te staan en begon Atlantis 3 te geloven in een overwinning. Coaches Jeroen en Berry lieten zich horen om de overwinning waarheid te maken. Zoë en Lars kwamen erin voor Kim en Timo. Vorige week was de stand in ons voordeel, helaas was de einduitslag nu 13-14. Volgende week zaterdag 21 mei mag Atlantis 3 weer thuis aan de slag, dan tegen HKC 3. Komen jullie ook kijken om 12.40 uur op het veld aan de Hoofdweg?