Atlantis 1 trekt in de laatste veldwedstrijd aan het kortste eind17:51 31-10-2022
Op een mooie maar ook bijzondere zaterdagmiddag 29 oktober startte iets later dan gepland het door van Walraven gesponsorde Atlantis 1 tegen SDO uit Veldhoven. De reden dat de wedstrijd iets later begon was omdat er 1 minuut stilte werd gehouden vanwege het overlijden van Cor van der Meer, die veel voor onze korfbalvereniging heeft betekend. De spelers van Atlantis 1 speelden met een rouwband om.

De wedstrijd begon met in het ene vak: Rick Kuijlenburg, Sander van der Sluijs, Lisa van Brenk en Amy Loman. In het andere vak stonden Lynn Loman, Tessa Verweij, Jeroen Korver en Jelmer Steen. In de eerste helft ging het redelijk gelijk op, maar helaas ging Atlantis 1 met een kleine achterstand de rust in.

In de tweede helft bracht coach Wim Schaap nog Jelle van Wermeskerken en Joyce Rodenburg in. Helaas lukte het niet om tot een voorsprong te komen en door slordige fouten miste Atlantis de scherpte om SDO nog voorbij te streven. Eindstand was 20-22.

Het eerste gedeelte van het veldseizoen zit erop, nu gaat Atlantis 1 de zaal in! Dat gaat iets bijzonders worden aangezien het team Eerste klasse gaan spelen. Dit zal ook met schotklok zijn. De eerste oefenwedstrijden staan gepland op 12 november in Lelystad en 19 november in Mijdrecht. Houd onze site in de gaten voor de juiste tijd. Uiteraard hoopt Atlantis 1 jullie daar te zien.