Lid worden?

Atlantis is voor iedereen!

Lid worden bij Korfbal Vereniging Atlantis

Iedereen vanaf 3 jaar mag kennis komen maken met korfbal bij Atlantis. Korfbal is een gemengde sport, waarbij de teams uit jongens en meisjes bestaan. Bij Atlantis is altijd wat te doen!

Altijd leuke activiteiten!

Atlantis is een gezellige vereniging met buiten het korfbal nog vele activiteiten zoals het jaarlijkse Atlantis Kamp, overnachting, talentenjacht, discofeesten, douanespel, droppings enzovoort.

Kom gerust een keer meedoen

Iedereen kan gratis en zonder verdere verplichting vier trainingen mee komen doen. Zo kan je ontdekken of je korfballen echt leuk vindt. Misschien ben je al eens een paar keer komen kijken bij Atlantis of heb je meegedaan aan andere activiteiten bij Atlantis samen met een vriendje of vriendinnetje. Bij Atlantis ben je altijd welkom!

Atlantis is voor iedereen!

Contributie

De contributie bij Atlantis houden we laag, zodat iedereen mee kan doen met de leuke activiteiten die onze vereniging allemaal te beiden hebben. In het schema kan je de contributie bedragen vinden.

Als je nog meer informatie wilt weten die je zelf niet op onze website kunt vinden, kun je altijd contact opnemen met Melissa van der Stap via aanmelden@kvatlantis.nl.

Leeftijd
kwartaal
jaar
3 t/m 6 jaar (geen wedstrijden)