Sponsoren

Sponsor worden? KV Atlantis is altijd op zoek naar mooie samenwerkingen met bedrijven en organisaties binnen onze regio.

hoofdsponsor Van Walraven waar we ieder jaar op kunnen bouwen!

sponsoren die meehelpen om onze leuke activiteiten te verzorgen

KV Atlantis bestaat sinds 1969!

Als bedrijf is het sponsoren van Korfbal Vereniging Atlantis een strategische zet met diverse voordelen. Ten eerste bereik je een brede en gevarieerde lokale doelgroep, wat zorgt voor naamsbekendheid en positieve associaties met jouw merk. Daarnaast draag je bij aan de ontwikkeling en groei van de lokale sportgemeenschap, wat goed is voor het imago van je bedrijf. Bovendien biedt sponsoring mogelijkheden voor zakelijke netwerken en het tonen van maatschappelijke betrokkenheid, wat waardevol is in de lokale gemeenschap.

Sponsor worden van Korfbal Vereniging Atlantis is op verschillende manieren mogelijk.

Atlantis is voor iedereen!

Onze sponsormogelijkheden

Een reclamebord rondom ons veld

Het plaatsen van een reclamebord rondom het veld van Korfbal Vereniging Atlantis biedt diverse voordelen als bedrijf. Ten eerste geniet je van maximale zichtbaarheid en exposure bij een breed publiek, zowel tijdens wedstrijden als trainingen.

Shirtsponsoring van een team

Allereerst geniet je van maximale zichtbaarheid en exposure tijdens wedstrijden en andere evenementen, waarbij je bedrijfsnaam en logo prominent op de shirts worden getoond. Daarnaast biedt shirtsponsoring de mogelijkheid om je bedrijfsnetwerk uit te breiden en nieuwe zakelijke kansen te ontdekken, aangezien je in contact komt met andere sponsoren en supporters van de vereniging.

Een wedstrijdbal bij ons 1e team

De sponsoring van een wedstrijdbal bij ons 1e team biedt diverse voordelen voor jouw bedrijf. Ten eerste geniet je van zichtbaarheid en exposure tijdens belangrijke wedstrijden, waarbij je bedrijfsnaam en logo op de wedstrijdbal worden getoond. Dit vergroot de naamsbekendheid van je merk en creëert een positieve associatie met sport en prestaties.

Advertentie in het Atlantis nieuws

Het plaatsen van een advertentie in het Atlantis Nieuws op onze website biedt verschillende voordelen voor jouw bedrijf. Ten eerste bereik je een specifieke doelgroep van enthousiaste korfballers, supporters en betrokken leden van onze vereniging.

(gedeelde) sponsoring van evenementen (stratenkorfbal, schoolkorfbal).

Het (gedeeld) sponsoren van evenementen zoals het stratenkorfbal en schoolkorfbal biedt diverse voordelen voor jouw bedrijf. Ten eerste krijg je de mogelijkheid om je merk te promoten en zichtbaarheid te vergroten onder een breed publiek, waaronder korfballers, scholen, ouders en lokale gemeenschap. Dit versterkt de naamsbekendheid en vergroot de merkherkenning.

Onze sponsoren die KV Atlantis een hart toedragen

Help aan een sponsor!

Wat kan je doen als lid?

Beste Atlantis lid,

Steun Atlantis met een nieuwe sponsor

Ken jij iemand uit je vrienden of familie omgeving met een eigen bedrijf die Atlantis zou kunnen sponsoren of denk je dat je werkgever wellicht geïnteresseerd is Atlantis te sponsoren?

Een vereniging met ambities zoals Atlantis heeft de steun van sponsors namelijk hard nodig. Het bedrijfsleven kan door sponsoring niet alleen haar naamsbekendheid vergroten, maar zeker ook haar imago versterken.

Wat kun je doen?

Wij van Atlantis CPR (Commissie Public Relations) kunnen je natuurlijk over alle voordelen en uitgebreide mogelijkheden informeren, maar wij kunnen ook direct (als je dat wenst) contact opnemen met de door jou aangemelde persoon of bedrijf.

Download hier het sponsorformulier

We hopen snel iets van je te horen!

Heb je vragen of tips, mail deze graag door naar cpr.atlantis@kvatlantis.nl.