Over KVatlantis

Atlantis is voor iedereen!

teams die ieder jaar weer samen strijden voor de winst!

leden waarmee we leuke activiteiten en toernooien mee doen.

1969

KV Atlantis bestaat sinds 1969!

Over Korfbal Vereniging Atlantis

Welkom bij Korfbal Vereniging Atlantis! Opgericht op 1 mei 1969, is Atlantis een trotse korfbalvereniging met een rijke geschiedenis in Mijdrecht. Hoewel Atlantis niet de eerste korfbalvereniging in de stad is, hebben we een unieke identiteit en zijn we uitgegroeid tot een geliefde sportvereniging in de gemeenschap.

Bij Atlantis geloven we in de kracht van samen sporten en plezier maken. Onze vereniging heeft de laatste jaren een stabiel ledental van tussen de 250 en 300 leden. Dit toont aan dat we een bloeiende en actieve korfbalfamilie zijn, waar iedereen de kans krijgt om de sport te beoefenen en deel te nemen aan onze bruisende gemeenschap.

Naast het korfballen bieden we bij Atlantis een scala aan activiteiten en evenementen voor al onze leden. Of je nu jong of oud bent, ervaren of nieuw in de sport, er is voor iedereen wat te beleven. Van gezellige kampen en discoavonden tot zwemuitjes, vossenjachten en schaatsuitstapjes, we zorgen ervoor dat er altijd iets te doen is binnen onze vereniging.

Bovendien organiseren we jaarlijks het Atlantis Kerstkorfbaltoernooi, waar alle basisscholen uit de Ronde Venen aan kunnen deelnemen. Dit toernooi is een hoogtepunt van het jaar, waarin sportiviteit, competitie en samenhorigheid samenkomen.

Bij Korfbalvereniging Atlantis ben je meer dan alleen een speler, je bent onderdeel van een hechte korfbalfamilie. Sluit je aan bij ons en ervaar de passie, de vriendschappen en de gezelligheid die Atlantis te bieden heeft. We verwelkomen je met open armen in onze bloeiende vereniging!

Onze ereleden

Ereleden zijn personen die een bijzondere en langdurige bijdrage hebben geleverd aan een vereniging of organisatie. Ze worden geëerd voor hun inzet, toewijding en verdiensten.

Lid worden bij Korfbal Vereniging Atlantis

Iedereen vanaf 3 jaar mag kennis komen maken met korfbal bij Atlantis. Korfbal is een gemengde sport, waarbij de teams uit jongens en meisjes bestaan. Bij Atlantis is altijd wat te doen!

Kom gerust een keer meedoen

Iedereen kan gratis en zonder verdere verplichting vier trainingen mee komen doen. Zo kan je ontdekken of je korfballen echt leuk vindt. Misschien ben je al eens een paar keer komen kijken bij Atlantis of heb je meegedaan aan andere activiteiten bij Atlantis samen met een vriendje of vriendinnetje. Bij Atlantis ben je altijd welkom!