Atlantis 2 pakt eerste overwinning van het seizoen!

By september 15, 2024No Comments

Op zaterdag 14 september speelde Atlantis 2, gesponsord door Van Walraven, een spannende wedstrijd tegen IJsselvogels 4 uit Moordrecht. De teams troffen elkaar in Mijdrecht, waar beide ploegen vastberaden waren om de winst binnen te halen. Vanaf het eerste fluitsignaal begon Atlantis sterk en geconcentreerd, wat hen al snel een voorsprong opleverde. Dit gaf het team veel zelfvertrouwen. Het ging de gehele eerste helft erg gelijk op, maar aan het eind van de eerste helft wist Atlantis 2 een goede voorsprong te bieden. Bij het ingaan van de rust stond Atlantis comfortabel voor met een stand van 10-5.

In de tweede helft bleef Atlantis goed samenwerken, met mooie aanvallen. Hoewel IJsselvogels een sterke comeback probeerde te maken, bleef Atlantis geconcentreerd en gaf de voorsprong niet meer uit handen. De wedstrijd eindigde in een spannende 16-14 overwinning voor Atlantis 2, waarmee het team de eerste punten van het seizoen veiligstelde.

Het was een veelbelovende start van het veldseizoen en Atlantis 2, gesponsord door Van Walraven, is vastbesloten om deze lijn voort te zetten. De volgende wedstrijd staat gepland op 21 september, uit tegen Korbis 3 in Waddinxveen om 17:00. Zien we jullie dan?