Lokale Korfbalvereniging Atlantis onthult gloednieuwe website

By mei 14, 2024No Comments

Korfbal vereniging Atlantis uit Mijdrecht heeft deze week met trots hun sprankelende nieuwe website gelanceerd, allemaal mogelijk gemaakt door Bernard de Ronde van Ben Webdesigner. Daarnaast hebben een aantal vrijwilligers een essentiële rol gespeeld in het ontwikkelingsproces. Na maanden van planning en ontwikkeling, staat de vernieuwde online aanwezigheid van Atlantis nu klaar om bezoekers te verwelkomen.

De behoefte aan verjonging kwam voort uit de verouderde staat van hun vorige website, die dringend een frisse uitstraling nodig had. Met het oog op het aantrekken van nieuwe sponsoren, was het van cruciaal belang om een moderne en professionele digitale aanwezigheid te creëren.

Het hoogtepunt van de samenwerking was de integratie van verschillende sponsoropties op de website, waaronder bedrijfsvermeldingen, bal-, shirt- en bordsponsoring. Bernard de Ronde heeft zelf bijgedragen door een reclamebord te plaatsen aan de rand van het hoofdveld, waarvoor de vereniging hem hartelijk bedankt.

Daarnaast heeft de vereniging haar aanwezigheid op sociale media uitgebreid, met actieve profielen op Facebook en Instagram. Wekelijks worden wedstrijdbeelden en vrijwilligerswerk van de vereniging op deze platforms gedeeld. We zijn dankbaar voor de vrijwilligers die zich wekelijks inzetten voor de club. Hun toewijding is van onschatbare waarde voor Atlantis.

Atlantis nodigt iedereen uit om de nieuwe website te bezoeken op www.kvatlantis.nl en om de vereniging te volgen op Facebook en Instagram voor de laatste updates en nieuws.