Trainer voor Atlantis 2

By mei 14, 2024No Comments

Het bestuur en de STC van K.V. Atlantis zijn enthousiast bekend te kunnen maken, dat we een trainer/coach hebben voor het tweede seniorenteam vanaf volgend seizoen. Een oude bekende zal verantwoordelijk zijn voor het tweede team en onderdeel zijn van de technische staf van K.V. Atlantis.

De in Mijdrecht woonachtige Mark Goverse is bereid gevonden om opnieuw het tweede onder zijn kundige bewind te nemen. Mark loopt zijn hele korfbal leven al op de club rond,maar heeft tussendoor wel een uitstap gemaakt naar Haarlem waar hij wat jaren het 2 de team van Haarlem training heeft gegeven en gecoacht.

Wij denken dat we met Mark een zeer kundige trainer en coach inzetten op het tweede team.En dat Mark samen met Rob de invulling kan geven aan de sportieve ambities van onze club. Wij kijken enorm uit naar de samenwerking met Mark en wensen hem een leuke tijd en veel sportieve successen toe bij K.V. Atlantis.

Met sportieve groet,
STC