Wedstrijdverslagen

Atlantis 2 verliest uit bij SDO 4

By oktober 2, 2023No Comments

Op zaterdag 30 september stond er een spannende korfbalwedstrijd op het programma tussen Atlantis 2, gesponsord door Van Walraven en SDO 4. De wedstrijd vond plaats in Kamerik, waar beide teams streden voor de overwinning.

In de eerste paar minuten ging de wedstrijd gelijk op, maar helaas slaagde SDO er al snel in om een voorsprong op te bouwen. Bij het ingaan van de rust stond Atlantis 2 achter met een score van 7-3. Ondanks deze achterstand bleef het team positief.

Gedurende de wedstrijd werden er mooie aanvallen opgezet door Atlantis, maar ondanks dat wilden de ballen niet vallen, wat resulteerde in een te laag percentage om de wedstrijd te kunnen winnen. Daarentegen bleef de verdediging van Atlantis sterk en het team slaagde erin om het de tegenstander toch nog moeilijk te maken.

Helaas eindigde de wedstrijd met een eindresultaat van 13-7 en wist Atlantis geen punten mee te nemen naar Mijdrecht. Desondanks blijft het team gemotiveerd om in de aankomende twee thuiswedstrijden nog te laten zien wat ze kunnen en om weer sterker terug te komen. De volgende wedstrijd is op 7 oktober en zal thuis gespeeld worden bij Atlantis om 14.10 tegen Roda 2, zien we jullie dan?