Atlantis verliest van Kios

By juni 3, 2024No Comments

Op zaterdag 1 juni ging Atlantis 1 naar Nieuw Vennep om daar te spelen tegen Kv Kios.

Bij de start van de wedstrijd moesten beide ploegen ploegen even op gang komen, maar was het Kios die scherper van start ging waardoor Atlantis op een 3-0 achterstand kwam. Atlantis wist de korf nog wel te vinden maar dat was niet genoeg om weer aan te haken. Dat leidde tot een stand van 6-2. Er moest wat gebeuren bij de ploeg uit Mijdrecht en er kwam een vakwissel bij de heren. Er werden nog 2 mooie doelpunten gemaakt, maar ook Kios bleef scoren. De stand waarmee de ploegen de rust ingingen was 8-4.

In de rust kreeg het door Van Walraven gesponsorde Atlantis nog een paar tips van Wim Schaap. Ook kregen ze te horen dat er toch echt wel meer strijdlust getoond mocht worden. Vol goede moed ging Atlantis het veld in om te proberen de stand om te draaien. Maar helaas begon Kios weer heel scherp. Atlantis scoorde nog een paar hele mooie doelpunten en kregen verdedigend het spel ook meer
onder controle. Maar toch wist de tegenstander de voorsprong te behouden en moest Atlantis de punten in Nieuw Vennep achterlaten. De wedstrijd eindigde met een stand van 15-10 in het voordeel van Kios.

Aankomende zaterdag speelt Atlantis de laatste wedstrijd van het seizoen thuis tegen Rhoda om 15:30.
Hopelijk zien we jullie dan!