Atlantis 2 beloont zichzelf niet na goede eerste helft

By september 18, 2023No Comments

Op 16 september speelde het door Van Walraven gesponsorde Atlantis 2 uit bij Roda Westzaan. Atlantis 2 schoot ondanks het warme weer goed uit de startblokken. Atlantis wist op 1-3 voorsprong te komen door onder andere 2 goals van Kevin Keijman. Echter wist Roda goed bij te blijven. Het ging lang gelijk op met standen van 5-5 en 7-7. Atlantis wist toch een klein gaatje te slaan door voor rust de stand 8-10 te maken in het voordeel van de ploeg uit Mijdrecht.

In de rust werden er complimenten gegeven over het harde werken en spel van Atlantis 2 door de coach. Na 3 snelle tegen goals in het begin van de tweede helft raakte Atlantis 2 een beetje van slag. Het leek wel alsof er een deksel op de korf zat. Ondanks dat Atlantis door bleef gaan lukte het helaas niet om bij te blijven bij Roda. Door wat sporadische goals van Atlantis door onder andere Davey van Putten en Jelle van Wermeskerken eindigde de wedstrijd in 21-13.

Atlantis blijft knokken en we hopen jullie volgende week te zien in Vinkeveen voor de wedstrijd tegen de Vinken 2 om 14.05. Atlantis 1 speelt gelijk daarna dus het belooft een gezellige middag te worden!